Sila sociálnych médií
Vieme, že najmenej 44 percent celkovej globálnej populácie využíva sociálne médiá. Toto je obrovské množstvo, pretože niektoré najpopulárnejšie platformy sociálnych médií sú relatívne nové v porovnaní s históriou digitálnej komunikácie a samotným internetom. Sociálne médiá sú však neustále sa meniaci vesmír. A aby sme v tomto vesmíre prosperovali, musíme zostať aktuálnymi s najnovšími trendmi a vývojom.
Zapojte sa do komunity pomocou skupín Facebook
Skupiny Facebook sú skvelým spôsobom, ako podporiť vašu začínajúcu firmu, pretože ľudia zdieľajú rovnaké záujmy a zhromažďujú a diskutujú o problémoch. Ak chcete byť v súlade s týmto trendom, máte dve možnosti:
- Môžete vytvoriť svoju vlastnú skupinu
- Môžete vyhľadávať príslušné skupiny a zapojiť sa
Vysielanie do skupín iných ľudí znamená, že musíte dodržiavať ich pravidlá a pokyny, takže vytváranie vlastnej skupiny môže byť z dlhodobého hľadiska výhodnejšie. Toto je taktika, ktorú používajú mnohé firmy. Navyše, ľudia vo vašej skupine sú v podstate vaše hlavné publikum, pokiaľ ide o marketing. Prečo? Pripojením sa k vašej skupine vám oznámia, že majú záujem o vašu značku alebo firmu, a preto sú cennejšie ako náhodná demografická skupina.
Vytvorte vertikálny obsah
Dňa 20. júna spoločnosť Instagram spustila svoju vyhradenú video platformu, ktorá je mobile-friendly. Na rozdiel od YouTube či IGTV, táto platforma je založená na vertikálnom obsahu, ktorý je najvhodnejší pre používateľov mobilných zariadení, pretože väčšina z nich číta, hrá a pozerá obsah vertikálne na svojich zariadeniach.
Vytvorte si profil na LinkedIn
LinkedIn je platforma sociálnych médií, ktorá sa v posledných rokoch stala čoraz populárnejšou medzi náborovými pracovníkmi a spoločnosťami. Je dobré vedieť, že tento kanál môžete použiť aj na obsahový marketing. Získate okamžitý prístup ku komunite založenej na rovnocenných vzťahoch a v dôsledku toho, čo presadzujete, získate vyhradenú a uvedomelú sociálnu skupinu.
LinkedIn je najlepší kanál, ak ste na trhu B2B a východoeurópske krajiny v tomto odvetví výrazne chýbajú. Preto ak sa pokúšate predať produkt v tomto regióne, budete mať veľký úspech za veľmi krátky čas kvôli nízkej konkurencii.